Duke remlof Ja maar, dat is totaal niet aan de orde. Als er afgelopen halfjaar geen serieus gedoe over haar positie, dan komt dat voorlopig ook echt niet.
janneke141 remlof De VVD-top wil helemaal niet van haar af, lijkt me. Ze heeft zowel de verkiezingen als de formatie bijzonder succesvol afgerond.
Duke janneke141 Of gewoon JA21, die bestaan ook primair uit afsplitsingen en zouden gelijk een sleutelpositie kunnen krijgen in de TK.
remlof trein Dit Mona gedoe heeft heel erg weinig met het nieuwe kabinet te maken, is er geen apart topic voor dat populistengeneuzel?
janneke141 remlof De wens is de vader van de gedachte, denk ik. In de maanden voor de verkiezingen zag ik Yesilgöz nog wel sneuvelen, maar op dit moment echt niet. En al helemaal niet van binnenuit.
remlof We zullen zien. Ik wil haar inderdaad heel erg graag op een functie elders, op Groenland ofzo.
janneke141 Komt er nu in de Kamer een debat over de regeringsverklaring ofzo, of wat gaat er nu gebeuren?
remlof janneke141 https://www.tweedekamer.nl/nieuws/kamernieuws/regeringsverklaring-en-debat In de regeringsverklaring die Jetten op woensdag 25 februari aflegt, geeft hij een uiteenzetting over het beleid dat dit kabinet wil voeren. Kamerleden gaan daar vervolgens over in debat met de minister-president. Alle ministers en staatssecretarissen zijn bij het debat aanwezig, maar voeren niet het woord. De Kamer heeft woensdag 25 en donderdag 26 februari ingeruimd voor dit debat.