HAHA PSV KNEUZEN
Voetbal #6 Weer eens een EK in Duitsland en Vites weer in de KKD
ZwolleGODEN
Gelukje voor de Zwollenaren. PSV wordt toch gewoon kampioen.
Op 10 augustus appte ik naar mijn oom ‘weg met die Priske’.
Dat had ik toch even goed gezien.
Heerlijk dit. Bayern, totale schijtclub.
Mooi afscheid van Priske.
Dit is wel een prima prestatie inderdaad
- Edited
tsjok Ik vind nog steeds dat hij te lang rare keuzes heeft gemaakt en te weinig lijn in het spel weet te brengen. Vandaag vond ik het wel een leuke greep om Beelen verdedigend op het middenveld te zetten. Die deed het wel aardig, terwijl hij de afgelopen tijd centraal achterin opzichtig faalt en Zerrouki op het middenveld ook brandhout is.
Ik ben het met je eens dat het probleem wel veel dieper zit, want het aankoopbeleid slaat ook als een tang op een varken. Hoe hebben ze Te Kloese zo lang in z’n eentje kunnen laten aankloten?
Uiteraard hoop ik dat Feyenoord de rest van het seizoen alles wint maar het zal op zeer korte termijn wel weer huilen zijn met de pet op. Zo geweldig was het vandaag natuurlijk ook niet, Bayern had wel 12 keer kunnen scoren.
trein Echt topclub onwaardig.
Zelfde geldt voor het stadion, de coach en een groot deel van de selectie. Dat middelmatige spelers van PEC zich zo makkelijk in de basis spelen als Beelen zegt toch genoeg. Gun het die knul van harte hoor, oprecht, maar het was bij PSV of Ajax - zelfs met hun selectie - niet gebeurd.
Hahah Twente staat op 1-2 tegen Malmö door twee (!) onterechte penalty's. Wat een mazzel
Ajax verpest de perfecte week voor Nederlands voetbal die heel goed mogelijk was.