Sloggi trein Toch ook niet zo gek dat er geen organisatie is achterin als je de bal in de omschakeling zo knullig weggeeft.
Sloggi tsjok Ja mijn reactie ging over de rode kaart. Als je het beeld zo vertraagt en herhaalt lijkt elke tackle een moordaanslag. Wel een terechte penalty inderdaad. Ach ja, Feyenoord is Feyenoord weer.
tsjok Vitesse wacht mogelijk een nieuwe (punten)straf van de KNVB. De Arnhemse club heeft geen uitstel gekregen voor het inleveren van de jaarrekening van afgelopen seizoen. Daardoor is er nu een jaarrekening ingediend zonder handtekening van de accountant. Door het afhaken van de potentiële overnamekandidaat Guus Franke is de continuïteit van de club niet gegarandeerd. Vitesse krijgt namelijk weer te maken met een schuld van 17 miljoen euro, die uitstaat bij Coley Parry van de Amerikaanse investeringsmaatschappij Common Group. Daarom wil de accountant geen handtekening zetten. Vitesse vroeg bij de KNVB uitstel aan voor het inleveren van de jaarrekening, maar kreeg dat niet. In september kreeg de noodlijdende club nog 12 punten in mindering, waarvan 6 voorwaardelijk, omdat het te laat was met het inleveren van de jaarrekening van het seizoen 2022/2023 en de halfjaarcijfers. Benieuwd of Vitesse nog een positief puntensaldo overhoudt dit seizoen. Wat hebben die een mazzel dat er geen degradatie uit de KKD is.
Drietebuul remlof Maar dat puinruimen lijkt ook niet echt te lukken, of zie ik dat verkeerd? Het lijkt sportief én bestuurlijk een behoorlijke tyfuszooi.
Friek Drietebuul Het lijkt sportief én bestuurlijk een behoorlijke tyfuszooi. Dit is Arnhem samengevat in enkele woorden.
remlof Drietebuul Ja, dat krijg je na anderhalf decennium wanbeleid met Russische inmenging. Natuurlijk kost dat tijd.
tsjok Ajax gaat na letterlijk decennia bedelen door fans vanaf volgend jaar permanent weer terug naar het oude logo. Hij is behoorlijk lelijk, maar ook traditie, dus dat is ook wat waard.
tsjok Drietebuul Zag op de socials deze langskomen, die vind ik eigenlijk veel mooier en moderner zonder afbreuk te doen aan traditie zoals het logo uit '91.
remlof Het is echt niet grappig meer om Vitesse supporter te zijn Vanavond spelen ze thuis tegen Cambuur en staan ze bij rust met 0-4 achter. Terwijl Vites nog nooit eerder thuis van Cambuur heeft verloren :,)