tsjok Dwersdriever Puskás is natuurlijk een held. Maar verder gun ik Hongarije helemaal niets, en het dappere Schotland de wereld.
tsjok remlof Eens. Maar Turkije zou natuurlijk ook wel leuk zijn, en Tsjechië is revanche voor EURO 2020. En Roemenië is - ondanks dat ik ze net de verrassing noemde - eenvoudig te verslaan. Louter leuke opties.
tsjok Pfff dat ziet er echt heel slecht uit. Varga komt in botsing met de keeper van Schotland en is afgevoerd op een brancard met doeken er omheen. Ik hoop dat het goed komt. Let op: hele nare beelden.
remlof Heh Duitsland maakt toch nog gelijk in de extra tijd. Ik ging er al van uit dat ze het niet zo erg vonden om te verliezen en zo tweede in hun poule te worden.
tsjok remlof Ze hebben gister ook wel echt apatisch gespeeld. En met 0-0 waren ze er ook uit geweest.
Dwersdriever Zouden commentatoren niet meer leren wat de kracht van stilte is? Gewoon de sfeer in het stadion het werk laten doen. Die commentator bij Kroatië tegen Italië die ratelt maar door.
Dwersdriever En wat een fijne combinatie in de pauze. Hiddink en Affelay. Jammer dat ze maar zo kort de tijd krijgen vanwege de reclameblokken. Heerlijk potje weer overigens.