Sloggi tsjok Dat is het doel van een muur toch... een hoek afdekken zodat je als keeper het doel kleiner maakt? Moet de muur niet bang voor de bal zijn...
tsjok Sloggi Ja, maar de keeper moet ook de muur neerzetten. Er staat twee Feyenoorders middenin, de rechterspelers van de muur dekken de hoek niet eens af en er staat links iemand alleen maar in de weg.
Loveless De kans dat ze ineens even Feyenoord aan de kant zetten lijkt me vrij klein, dus je zou toch verwachten dat tenminste één van de twee aan het einde van de dag niet meer werkzaam bij Ajax is... Dit soort acties van Mislintat bewijzen alleen maar zijn onzekerheid over z'n eigen positie.
Drietebuul Loveless Het lijkt wel een gevalletje "this town ain't big enough for the both of us" te zijn geworden ja.
tsjok Friek Beker op het veld is niet meer staken dit seizoen, mits de dader direct bekend is en het stadion uit wordt gezet.
remlof Weer vuurwerk, wedstrijd is nu gestaakt. Alleen burgemeester kan ‘m nog door laten gaan met oog op veiligheid. Maar je weet nu al dat ze dan weer vuurwerk op het veld zullen gooien. Wat een slechte verliezers daar in 020.
remlof Definitief gestaakt nu. Ik zou zeggen niet uitspelen en 0-5 voor Feyenoord. Of gewoon 3 extra punten eraf, dan bevoordeel je Feyenoord verder niet.
janneke141 Ah, het was weer een rustig voetbalmiddagje zie ik. Als we nu nog iets meer agenten weghalen bij andere taken, dan krijgen we het misschien wel onder controle. Het zal volgende week hier in de stad ook wel weer een teringzooi worden.
Friek Ajax-hooligans breken door hoofdingang Arena https://nos.nl/video/2491700-ajax-hooligans-breken-door-hoofdingang-arena Ook gezellig.
janneke141 Friek Ik lees dat er maarliefst drie mensen zijn aangehouden. Er is weer doortastend opgetreden hoor.