tsjok remlof En daarbuiten ook (https://polcafe.nl/d/623-voetbal-5-een-nieuw-seizoen-en-een-winters-woestijn-wk/172) maar fijn dat VI ook bij is.
tsjok Overigens denk ik inmiddels wel dat Vitesse veilig gaan spelen. Ze zijn slecht, slechter dan in jaren, maar alsnog wel beter dan Volendam, Emmen, Groningen, Cambuur, Go Ahead. Ruim genoeg om te handhaven.
Friek tsjok Ik gun remlofs Russenclubje wel een rondje play-offs en uitschakeling door FC Eindhoven in de finale.
Friek Wat is Ajax toch ook ontzettend pover. Nul gecreëerde kansen. Napoli staat een beetje met twee vingers in de neus te verdedigen.
janneke141 GroenLinks Rotterdam wil niet dat er grote beeldschermen in de stad komen met het WK voetbal in Qatar. De partij vindt deze editie van het toernooi moreel en ethisch verwerpelijk vanwege de mensenrechtenschendingen die volgens mensenrechtenorganisaties plaatsvinden in Qatar. Ben ik het toch nog een keer eens met GroenLinks.
Loveless janneke141 is dat sowieso een ding nu dan? Ik vind dit hele WK een aanfluiting vanwege locatie, timing en de hele toewijzing ervan, maar willen er echt mensen eind november lekker met zn allen stil op een plein naar kutvoetbal gaan kijken? Kan me daar in de zomer toch meer van voorstellen
Drietebuul Loveless Bij het op de vrijdagavond in de Goffert naar een KKD-wedstrijd kijken hielp het dan wel goed om maar extra vaak bier te gaan halen. Kon je even bewegen en hoefde je even niet naar het voetbal te kijken.
Drietebuul Friek En denken dat je er mee weg kan komen terwijl er een dozijn camera's op je gericht is.