remlof Friek Dat is een Catch-22 opgezet door diezelfde KNVB die maar geen goedkeuring wil verlenen voor overname door de Amerikanen.
tsjok remlof Soms krijg je echt het idee dat de KVNB alleen maar uit is op een competitie van goed bestuurde clubs met een gezonde begroting.
tsjok Gister was er een incident na AZ - Legia Warschau waarbij twee spelers zijn gearresteerd. Dit was nadat er vóór de wedstrijd al rellen waren door Legia-fans waarbij een ME'er bewusteloos werd geslagen.
remlof tsjok Hmm, spelers die mee gaan rellen met hooligans, dat is weer iets nieuws. Wat bezielt die spelers in godsnaam ?
remlof https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5411655/az-onrust-legia-warschau-premier-polen-yesilgoz Premier Morawiecki wil duidelijkheid over wat er precies is gebeurd. Jabloński zegt te willen onderzoeken of de Nederlandse politie de wet heeft overtreden in hoe ze met Poolse fans zijn omgegaan. Over concrete gevallen laat Jabloński zich niet uit. Justitieminister Dilan Yeşilgöz noemt de ongeregeldheden 'pure armoe'. De kritiek van de Poolse premier wuift ze weg. "Ik heb liever dat hij eerst even naar zijn eigen club kijkt." De Poolse pispremier gaat zich er ook nog een keer mee bemoeien :')
tsjok In ander voetbalnieuws: bereid je maar voor op het WK 2034 in Saudi-Arabië, zo mogelijk nog een slechtere kandidaat dan Qatar. The international football body FIFA has announced that the 2030 football World Cup will be hosted by Morocco, Portugal, and Spain, with the first three matches held in Argentina, Paraguay, and Uruguay to mark the 100-year anniversary of the tournament. (..) Meanwhile, Saudi Arabia has announced its intention to bid to host the 2034 FIFA World Cup, state news agency SPA reported on Wednesday. Door Zuid-Amerika een aantal wedstrijden te geven kan het WK'34 niet meer op dat continent gehouden worden, en door Marokko bij het bid van Spanje ook niet meer in Afrika. De deadline voor kandidaatstelling sluit eind deze maand.
janneke141 Ik las ergens dat de FIFA de ecologische voetafdruk van de WK's wil beperken. Dus daarom organiseren we een WK dat verspreid is over drie continenten. Voetballen met een jetlag, ook lekker.
Friek Reya Volgende week is de kelderkraker Utrecht - Ajax. Als ze dat verliezen, staan ze daarna mogelijk laatste (afhankelijk van wat Volendam doet).
Duke Ik heb mijn eerste live voetbalwedstrijd ooit overigens ook overleefd. Als je het niet als voetbal maar als netwerkbijeenkomst ziet, valt het best mee 😛
Drietebuul Duke Als je het niet als voetbal maar als netwerkbijeenkomst ziet, valt het best mee Gadverdamme, netwerken...
Duke remlof de bizarre inzet van politie en dergelijke bij zo'n potje voetjebal is natuurlijk diep triest. Dit model is natuurlijk niet erg houdbaar…
Duke remlof Geen idee. Maar zag nogal wat politiebusjes en -auto’s met onrustige agenten. Die agenten zou je nuttiger in kunnen zetten lijkt me.
Duke tsjok Die inzet gaat in elk geval ten koste van hun andere (mogelijke) taken. Las onlangs dat de politie haar inzet bij het begeleiden van wielerwedstrijden in Noord Nederland wil schrappen. Terwijl je daar echt niet bang hoeft te zijn voor publiek wat gaat vechten…