Ik ook
Gemeenteraadsverkiezingen 16 maart 2022
Oh jongens, dit had toch iemand moeten zien voordat dit naar de copyshop ging?
janneke141 CDA Kampen ziet wel meer dingen verkeerd vrees ik.
Ik ga, net als vorige keer, lekker lokaal stemmen. Studenten Techniek In Politiek (STIP).
Bakker in Zeist houdt eigen verkiezingspoll. Ik vind dit echt heel grappig bedacht.
- Edited
Mijn uitslag van het KiesKompas voor Amersfoort:
In 2014 heb ik ChristenUnie gestemd, in 2018 heb ik CDA gestemd, vermoedelijk nu weer CDA. Het CDA is in Amersfoort onder andere voor hoogbouw en tegen woningbouw in het buitengebied, ik ook.
Bolkesteijn Tjeempie, jullie hebben een partij die vindt dat zwarte Piet zwart is.
Opvallend dat Jezus Leeft eigenlijk nog zo progressief is (bij jullie tenminste). De paar keren dat ik die partij op tv zag, vielen ze toch wel in de categorie "SGP'ers, maar dan wappie".
Falco Die partij is opgericht door iemand die voor Forum voor Democratie mee wilde doen. Echter, Forum voor Democratie wil niet mee doen in Amersfoort dus heeft hij maar zijn eigen partij opgericht. Maar hij zal vast niet voldoende stemmen halen voor een zetel.
Geen Kieskompas voor uw gemeente
U heeft pech! Uw gemeente heeft geen Kieskompas.Mogelijk is er wel een andere stemhulp beschikbaar, raadpleeg daarvoor de website van uw gemeente.
Snif.
- Edited
Linus Ze willen zo te zien stoppen met 5G, dus toch wel wappie.
Geen Kieskompas of Stemwijzer, maar volgens mijnstem.nl moet dit hem worden;
PvdA 88%
Lokale helden #1 82%
CDA 80%
VVD 75%
Lokale helden #2 65%
D66 61%
GroenLinks 59%
Eens wat verdiepen in de lokale helden (met name #1) en kijken waarom D66 zo laag staat....
- Edited
Kandidaat-raadslid Denk doet niet mee aan verkiezingsdebat, want zit in de cel voor drugshandel
Oke, hij is verdacht dus een beetje hijgerige titel maar toch.
Ik kreeg ook ChristenUnie eruit bij KiesKompas. Wellicht stem ik dat ook, maar ga sowieso even een kijkje nemen bij het lijsttrekkersdebat.
tsjok Dan ga ik voor Bij1 of D66. Met name de louter gekookte aardappelen bij de SP vind ik grappig.
Of de borsjtsj bij FvD nou zo handig gekozen is, de soep heeft juist een Oekraïense herkomst…
Toch maar CDA helaas. Er gaat niets boven een avg’tje.
100 procent VVD, niets beter dan een goede steak-frites
VVD en GroenLinks zien er voor mij het lekkerst uit. Tja, ook het duurste hè.
Samen met die van D66, maar dat is ook een beetje een matige kwaliteit foto.