• Politiek
  • Samenwerking/fusie PvdA/GL: een roodgroene toekomst?

remlof Potsierlijke post, komende van iemand die tegenwoordig Volt stemt. Allemaal hbo is een wel erg beperkte opvatting van volksverheffing. Zeker als daarmee een structureel maatschappelijk dédain jegens het (v)mbo en uitvoerende beroepen gepaard gaat.

Sloggi Ik vrees dat je mijn post dan totaal verkeerd begrepen hebt.

remlof
      Daarnaast moet je voor het neerkijken op vmbo en uitvoerende beroepen bij mij zijn.

GSbrder De typische Boomer ziekte. Mocht ik ooit mijn progressieve denkbeelden verliezen dan wordt het tijd voor een spuitje.

remlof Een witte mannelijke Boomer uit Limburg, precies wat de politiek nodig heeft.

GSbrder Als dat de eerste reactie is die opkomt bij de VVD’er dan wordt het nog een zware campagne voor je cluppie.

Een witte man van middelbare leeftijd als leider. De hypocrisie van links!

De reacties op nu.nl zijn om te smullen. Of om te huilen, eigenlijk

Myst
              Achja, je moet al te veel waarde hechten aan de meningen van irrelevante types die een dusdanig leeg bestaan hebben dat ze hun tijd vullen met het op een willekeurige donderdag rond de lunchtijd spuien van hun slecht-onderbouwde en verzuurde meninkjes op het internet.

remlof Vet. Ik zou niemand kunnen noemen met meer statuur, ervaring, aanzien in het buitenland en een progressieve en klimaatvriendelijke agenda als hij.

In een paar weken gaat de gevoelsthermometer van "We komen nooit meer van Rutte af" naar "Misschien wel een linkse premier". Wauw.

tsjok
                Timmermans is niet links, hij is een elitaire, ongekozen, sociaal-liberale eurocraat.

Friek

Dat pleit dan weer wel voor de beste man. Wel jammer dat hij Limburger is.

Friek je hebt nog altijd niet door dat je onzin compleet ongewenst is he? Het wordt niet zo slecht dat het weer grappig is, het blijft echt gewoon heel slecht. Ik lees steeds minder topics door je. Lekker bezig.