Even een random topic, was gewoon toevallig benieuwd naar jullie mening.
Op welke game wacht jij?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ZE HEBBEN HEM EINDELIJK AANGEKONDIGD!!!
https://forum.paradoxplaza.com/forum/threads/victoria-3-dev-diary-0.1475078/
Voor andere geïnteresseerden.
Ik wacht niet op games. Ik ben hetero.
Eur
Oef, die Paradox games zijn altijd eindeloos menuutjes doorklikken en cijfertjes bij elkaar zoeken. Kan een hoop tijd in gaan zitten.
Zelf ben ik wel erg benieuwd naar deze:
Destijds (2006) helemaal gek van Oblivion. Me in 2011 goed vermaakt met Skyrim. Nu al, op deze ene teaser na, bijna een decennium radiostilte.
Drietebuul Hoop dat ze weer een beetje terug gaan naar Morrowind qua gameplay. Maar dat is ijdele hoop vrees is.
Ohja, en deze natuurlijk. Ook geen onbelangrijke.
Over 10 dagen is het officieel zover, dan komt de langverwachte uitdager van Civilization beschikbaar. Humankind.
I love the beginning of a Civilization game, when I'm exploring my little piece of the map and imagining the layout of my future society. It always goes by too fast, though: a handful of turns in, I'm locked into a location and a strategy, and the race is on. In contrast, Humankind draws out that early game in some really pleasing ways, and replaces some of Civ's harder decisions with more flexible systems. It feels like Amplitude (also the maker of Endless Space and Endless Legend) sat with each turn of a Civ game and thought: What isn't fun about this turn? Can we get rid of it?
Makers beloven een ander perspectief te bieden op hoe een spel als Civ gespeeld dient te worden. Toevallig anderen die dit in de gaten houden?
Eur
Bijzonder sceptisch dat iets als "verbeterde" Civilization wordt gepresenteerd. Maar het heeft mijn aandacht.
Drietebuul Vooral vanuit de gedachtegang dat Civ natuurlijk op eenzame hoogte in het genre staat. Dan kun je marketingtechnisch ook niet zoveel anders dan "Civ, maar beter".
Tweakers is aardig positief:
https://tweakers.net/reviews/9280/humankind-heerlijk-overzichtelijk-heldere-mechanieken.html
Sloggi
Op Steam staat hij op "mixed".
Veel klachten van mensen die de game niet (soepel) kunnen draaien. Dus lijken me kinderziekten. Wacht het sowieso nog wel een tijdje af, en dan eens kijken hoe de zaak er voor staat.