tsjok Ik heb voor vanavond een stout van de Moersleutel koud staan: En als toetje een rye wine van Jopen. Is het al vijf uur?
remlof Tem Yep flink stevig ook voor een Weizen, 6,9%. Dus hierna maar een Kapuziner Weißbier, heb ik vorige week een kratje van gehaald in Duitsland.
tsjok Ik heb deze in huis gehaald. De Aperitif is een "quadruple berry sour ale", de Starter een DDH DIPA, Dinner een BA Imperial Stout en Dessert een freeze distilled double chocolate stout van 18%. Nu nog beslissen met welke ik begin.
Dwersdriever tsjok De Moersleutel maakt hele bijzondere, en bijzonder smakelijke, biertjes. Hun Motorolie Coffee is buitengewoon lekker. Van Moll heeft ook geweldige sterke biertjes. Ik kan Morricone van harte aanraden.
tsjok remlof Die eerste twee vallen wel mee (7% en 8%). Maar de laatste twee zijn wel pittig, ja, met 13 en 18%. Ik weet ook niet helemaal of het idee is dat je dit als een 'feestmaal' achter elkaar op één avond drinkt, maar ik red dat niet denk ik.
remlof tsjok De sterke biertjes uit de pakketten blijven bij mij altijd het langst over. Ik kan er daar ook niet meer dan één van drinken, dus of ik begin ermee of ik sluit ermee af.
Neravarine Gisteren tijdens het shoppen deze op de kop getikt bij de Aziatische toko in de buurt. Ik ben benieuwd. =)
Neravarine Luda Ik vondde laatste keer dat ik het dronk Jever tamelijk bitter , als pilsner voor de alcohol op dansfeestjes werkt het wel. Voor de smaak zou ik het niet drinken. 😫