sigme Oh, en eigenlijk drink ik deze hele maand geen alcohol, maar euh, een Westvleteren op kosten van de zaak laat ik niet hinderen door principes :').
tsjok sigme In mijn herinnering vond ik de Westvleteren wel echt lekkerder dan een Bernardus - iets zoeter, vollere smaak, wat minder bitter van de mout. Maar dat kan ook puur psychologisch zijn geweest hoor. Er is niets mis met een Bernardus 12 in elk geval.
Duke Na een koudvuur van Bax en een meibock van Maallust nu een tripel van Wolf. Heerlijk bij het, zeker niet koude, kampvuur. Kijk nu al uit naar het vernikkelen in de tent vannacht ๐
sigme Mijn liefste heeft besloten dat 28 dagen ook wel telt als een hele maand, dat het experiment afgelopen is en dat we dit nรณรณit weer doen. Gulden Draak, want dat was voorhanden. Ik heb een rare relatie met draakjes.
Tem Ik was van de week een paar dagen in Overijssel en heb wat Salland Landbier geprobeerd. Een blonde johannes. Lekker pittig wel en geen allemansvriend. En een IPA. Prima IPA voor een IPA... Nu gewoon een geen flauwekulletjes jupiler.
Duke Salland is wel een leuke, gemoedelijke streek. Daar kunnen ze ook goed lekkere dingen maken ๐
Duke Tem zeker, kom met de verkenners nog wel regelmatig in Ommen. De Besthemerberg of Lemelerberg is ook prachtig als de heide bloeit ๐
Bolkesteijn Duke Lekker hoor! ๐ Ik had van het weekend een fles (75 cl) ongefilterde Gueuze van Girardin 1882 gedronken (niet mijn eigen foto, maar let op de prachtige kleur van het bier):
Bolkesteijn Ik heb ontdekt dat je bij de Lidl Gerardus (blond, dubbel en tripel) kunt krijgen. Gerardus wordt door Gulpener gebrouwen en is best lekker, vind ik, zeker voor zijn prijs. De tripel beviel mij het beste.
remlof Bolkesteijn Ik heb ontdekt dat je bij de Lidl Gerardus (blond, dubbel en tripel) kunt krijgen. Gerardus wordt door Gulpener gebrouwen en is best lekker, vind ik, zeker voor zijn prijs. De tripel beviel mij het beste. Ik zal er eens een sixpackje blond van meenemen bij mโn volgende kratje Kordaat ๐