- Edited
Ook goeiemorgen stelletje autisten.
Ook goeiemorgen stelletje autisten.
En nadat je gewezen wordt op je feitelijke onjuistheden iedereen uitmaken voor autisten is ook een vrij standaard vervolg inderdaad.
Ik ben geen groot bierkenner. Wel liefhebber
Maar ik sluit me grotendeels bij Remlof aan: de kwalificatie ‘American’ is reden om geen hoge verwachtingen te koesteren.
Maar ach, het is hier zonnig en behalve in de blote togus een boekje lezen hoeft er niks, en dan is ook zo’n IPA een traktatie.
Recent weer wat biertjes van Moersleutel gedronken. Ik sta open voor tips van een Nederlandse brouwerij die nog betere porters produceert. Dit waren de laatste restanten van de Adventkalender van Moersleutel, die eigenlijk nauwelijks teleurstellende biertjes bevatte. De IPA met ananas was zelfs sensationeel lekker te noemen.
Dwersdriever Ik vond de adventskalender van Moersleutel dit jaar echt geniaal. En wat mij betreft is die brouwerij momenteel onovertroffen in Nederland, al scoort Frontaal ook heel hoog.
Trouwens, bizar maar waar: in de Fruit Bomb die jij bedoelt zit geen ananas. Dat is puur hop en tarwe.
tsjok
Ik heb bij die biertjes van Moersleutel vaak het idee dat ze dan maar een biertje brouwen met wat combinaties die een bepaalde richting op gaan, proeven hoe het uiteindelijke resultaat smaakt, en het dan een naam geven. Kan me namelijk moeilijk voorstellen dat ze eerst bedenken "laten we een Blueberry Maple Syrup Pancake-biertje ontwikkelen" en dat ze dan een beetje aan de knoppen moeten draaien om precies die smaak te krijgen.
Maar vind het ook een brouwerij die leuke en lekkere biertjes weet te brouwen.
Laatst een paar NEIPA'tjes van Naastbos gehad. Daar was ik niet echt een fan van.
tsjok Die is het inderdaad. Verbazingwekkend smakelijk biertje.
Groeten uit Spanje!
Goed bitter
Groeten uit Nieuw Zeeland!