mono Maar dit is toch geen nieuw speelveld? Dit spelletje wordt al veel langer gespeeld. Je zou toch verwachten dat de Democratische Partij zich daar beter tegen zou moeten kunnen wapenen. En dat ze een betere en aansprekendere kandidaat kunnen vinden dan Joe Biden van 82, of de latere noodoplossing Kamala Harris.
Ik ben bepaald geen kenner op de Amerikaanse politiek, maar ik lees graag mee op FOK! omdat er best wat users rondhangt die wél met leeswaardige posts en fatsoenlijke bronnen aankomen, en niet alleen maar lopen te joelen. Wat ik begrijp draaien de verkiezingen vooral om het genereren van opkomst, omdat het winnen van kiezers met een lidmaatschapskaart van de ander een vrij kansloze missie is. Kennelijk slagen de Republikeinen daar, op de cruciale plekken, veel beter in dan de Democraten. Onder andere doordat Trump de media bijna totaal beheerste. Zeker de sociale. Ik zou, als buitenstaander nogmaals, toch het idee krijgen dat men daar iets te veel vasthoudt aan de traditionele manier om verkiezingen aan te vliegen. Net zoals de PvdA hier, eigenlijk. Die staan ook nog steeds rozen uit te delen op de trap naar het station.