Drietebuul Ongetwijfeld, maar er is ook nog een rechtsstaat en zelfs in Amerika dreigt die af en toe zijn werk te doen. Dat bandje zal verkregen zijn van de aanwezige journalist, die dus mogelijk ook getuige is. Ze zullen het recht proberen te lullen, maar ik denk dat deze zaak Trump nog tegen gaat vallen.

a month later

tsjok De Amerikaans geriatocratie in actie. Die man is ook alweer 81.

Vroeger werd altijd om de Soviet-Unie gelachen met hun stokoude mannen in het Politbureau. Breznjev die op het balkon amper meer zijn arm omhoog kreeg om te zwaaien bij de parades, vervolgens werd opgevolgd door de 68-jarige Andropov, die vervolgens de 73-jarige Chernenko als opvolger kreeg.

Inmiddels heeft de VS een hoogbejaarde president, een parlement vol oudjes, drie supreme court-leden van boven de 65 en ga zo maar door.

Falco hij ziet er al een jaar of 6 uit alsof hij aan het ontbinden is, die neuronen in z'n kop schieten losse flodders.

janneke141 Congress is dit jaar wel flink verjongd. De gemiddelde leeftijd is nu 'slechts' 58 jaar ipv 61 jaar.

• Reya replied to this.

mono

Verjonging is ook niet meteen beter als daar totaalmongolen als Gaetz, Green en Boebert tussenzitten.

Deze mensen zouden echt geen politicus meer mogen zijn. Feinstein is 90.

tsjok Deze mensen zouden echt geen politicus meer mogen zijn. Feinstein is 90.

Zeg dat tegen de mensen die erop stemmen.

tsjok

Since October 2022, there have been widespread calls for his resignation after an audio recording of him and other council members making racist, homophobic, and derogatory remarks was leaked. He was formally censured by the City Council in a unanimous 12–0 vote on October 26, 2022.[3] De León gained further notoriety when a video was released of the councilman involved in a physical conflict with an activist, in which de León "grabs [the activist] and throws him into a table."

Nou, dat weet ik niet..

Maar haar opvolger in de volgende verkiezingen (Schiff, Porter of Lee) lijkt me helemaal prima. 🙂

Eur Oh whehe, dat had ik gemist. Had alleen even zijn standpunten gecheckt.

Eur Jammer voor Lee, maar mensen van boven de +- 70 zouden de politiek aan nieuwere generaties moeten overlaten. Dat geldt voor de VS maar ook voor Nederland (Opstelten was ook niet meer echt bekwaam aan het einde, toen was hij 71).