Molurus Sloggi Ik ga niet heel vaak naar concerten de laatste jaren, geen idee of dit normaal is. Maar ik schrik er best van. En het is niet alsof ik het geld niet kan missen, maar als ik denk aan tickets voor een concert dan denk ik aan 60-80 euro ofzo.
tsjok Sloggi Nee, zeker niet. Ik ga heel veel naar concerten en de Ziggo Dome is wel een van de duurste zalen van Nederland maar dit is echt extreem. Ga binnenkort in de Ziggo Dome naar Bon Iver voor 46 euro (wat ik eerlijk gezegd ook al vrij pittig vind). Bonamassa is erg tof, maar dit soort bedragen slaan nergens op wmb.
Drietebuul Sloggi Hangt natuurlijk ook een beetje van je muziekvoorkeur af. Mijn concertervaringen bestaan toch ook voor een groot deel uit het bezoeken van groezelige kraakpanden waar je voor vijf euro (en één euro zestig voor een flesje(!!!) bier) je trommelvliezen eruit kan laten knallen door slechtgemixte crustcore gespeeld door een stel Slovenen die al vier weken met hun busje door Europa aan het touren zijn en in die tijd twee keer ergens hebben kunnen douchen. En als je helemaal voordelig wil doen laat je het bier staan en neem je aan wat de bebaarde dreadlock-hippie op de voorste rij aan het uitdelen is.
Molurus En de slechtste plaatsen in de zaal zijn nog steeds 110 euro. Maar goed, als ik dit ga doen ga ik toch voor vak B. Dan maar de portemonnee trekken. Ik ga hier heel graag heen, maar dit is wel echt pure ripoff. Ik ga erover nadenken.
Drietebuul Nieuwe single van de experimentele post-rockers van Maybeshewill. Ik vond dit een mooi nummer met een mooie boodschap. De sample is van de maidenspeech van het Britse parlementslid Zarah Sultana. Vandaar ook de naam van het nummer, lijkt mij.
Drietebuul Gouden tip voor het weekend: En de post-blackmetallers/shoegazemetallers van MØL hebben hun nieuwe album uitgebracht. Ik was erg onder de indruk van de singles. Wat mij betreft dus nog een kandidaat voor AOTY.
Dwersdriever Pompom Ik ben een beetje laat. Maar Lee Hazlewood heeft echt heel veel geniale dingen gemaakt. Ik ben een grote fan.