remlof Post hier optredens van artiesten tijdens de Corona quarantaine. Alle publieke evenementen zijn afgelast, dus er wordt veel geïmproviseerd vanuit studios, huizen en garages.
remlof The Rising op het Radio 2 Online festival van 27 maart. Effe doorspoelen naar de 13e minuut, dan begint het optreden pas.
remlof John Legend, vorige week #togetherathome, verticaal met allemaal hartjes van fans, maar wel mooi. Met z’n vrouw Chrissy Teigen op de piano. Zittend op.
Loveless remlof zeker wel, iedere maandag streamen ze een show op YouTube om de quarantaine door te komen. De show zelf is inderdaad van afgelopen zomer.
remlof https://alltogethernowla.org/ Met o.a.: Jeff Bridges Smokey Robinson Paris and Kathy Hilton Carole King Mike Love (The Beach Boys) Paul Rodgers (Bad Company) Melissa Manchester Joe Bonamassa Mary Wilson (The Supremes) Peter Asher Steve Lukather (Toto) Lisa Loeb Rick Springfield Denny Laine (Paul McCartney & Wings) Ellis Hall (The Ambassador of Soul) Vonda Shepard Kevin Eubanks Jesse Colin Young Alan Parsons Live Project Tim Allen Mickey Thomas (Jefferson Starship) Malcolm McDowell Micky Dolenz (The Monkees)
Loveless remlof Zo, ik zie dat men zich in het verpleeghuis in isolatie ook nog weet te vermaken. Gemiddelde leeftijd 73 ofzo?
Pompom Reya Evenals de Snollebollekes. 😐 Echt, wat gaat er om in de mensen die die lijst samenstellen.
Doedezemaar Ben Folds zit vast in Australië, heeft een appartement gehuurd en doet elke zaterdagavond een verzoekprogramma
remlof Loveless Het zijn niet de jongsten inderdaad maar wel veel grote namen uit de muziek waar ik mee ben opgegroeid dus ik wil het wel zien. Met name Steve Lukather en Alan Parsons.
tsjok Niet helemaal een optreden, maar toch relevant: omdat er geen live concerten zijn heeft Tame Impala hun nieuwste album geremixt zodat het klinkt alsof ze bij de buren staan op te treden. Grappig gedaan.
tsjok Bon Iver heeft een nieuwe track online gezet, getiteld "Please Don't Live In Fear". Proceeds from the song will go to Direct Relief, who offer support to health care workers during the coronavirus pandemic. The new song samples Alabaster DePlume’s “Visit Croatia” and was produced by Justin Vernon, Jim-E Stack, and BJ Burton. Kacy Hill contributed vocals, and Rob Moose contributed string arrangements, each adding their part to the song from self-isolation.