remlof Dwersdriever Ik denk dat minder consumenten die meer te besteden hebben minstens net zo goed werkt voor de economie.
Dwersdriever remlof Dit wijkt een beetje af van het onderwerp. Voor een stukje heb je gelijk. Zal vanavond of morgen elders op dit forum proberen daarop in te gaan.
Duke Dwersdriever Groei van het aantal huishoudens komt alleen al doordat de huishoudens steeds kleiner worden. Je kan die mensen niet dwingen bij elkaar te wonen…
Tem remlof Maakt niet uit. Beeldvorming is a bitch. Het gaat niet helpen met het vertrouwen in de politiek en zeker niet bij de boeren die al achterdochtig zijn.
PolitiekGeaard Ik volg het niet helemaal, het is nieuwswaardig dat Klaver het niet zo met de boeren opheeft, omdat..?
Drietebuul Friek Volgens mij komt deze maand ook nog de uitspraak over de bouwvrijstelling. Kan een aardig shitfest worden zo.
Sloggi Friek Lijkt me toch voor de hand liggen dat provincies ook die uitstoot mee moeten nemen. Toch mooi dat dankzij de puinhopen van twaalf jaar Rutte de omslag naar extensief boeren onmogelijk wordt gemaakt maar je wel gewoon door kunt blijven gaan met je megastal met niet functionerende luchtwassers.
Ossu Sloggi Daar is toch ook al jurisprudentie over, dat niet-werkende luchtwassers óók niet meetellen voor de Natura-2000-beoordelingen.
Sloggi Getouwtrek om lijst met 500 à 600 grootste stikstofuitstoters: ‘Irritatie op het hoogste niveau’ Volgens het ministerie van Landbouw is er helemaal geen lijst met de 500 à 600 grootste stikstofuitstoters. Dat is frappant, want stikstofbemiddelaar Johan Remkes zegt van wél. https://www.ad.nl/politiek/getouwtrek-om-lijst-met-500-a-600-grootste-stikstofuitstoters-irritatie-op-het-hoogste-niveau~a19a7f13/ Waar is DE LIJST?
janneke141 Sloggi Die lijst zal er wel zijn, maar iedereen die erop staat is het er natuurlijk niet mee eens dat ze erop staan.