Linus Die bol snap ik niet echt, voegt esthetisch weinig toe. Maar verder was het prima. Sowieso was het vanavond een stuk minder slecht dan dinsdag. Veel inzendingen die er mee door kunnen.
Linus Ik vond Denemarken nog wel oké, al was de zangeres niet alles. Noorwegen kan ik veel minder mee. Malta was ook niet veel na alle hype.
Whiskers Linus Misschien omdat ik stokoud ben: Noorwegen prima te pruimen. Samizang van die kale meneer paste niet echt. Maar Denemarken was vals en zo zoetsappig dat ik echt jeuk krijg...
Linus Met Zweden als winnaar kan ik goed leven, het is gewoon een goed lied en dito uitvoering. Rusland, Frankrijk en Australië vind ik echt veel minder.
remlof Het nummer van Zweden is veel songfestivalistischer dan dat van Nederland. Maar goed, ik blijf gewoon hopen dat Drunken Lawrence wint.
Myst Het nummer van Zweden is veel te belegen en heeft een hoog 5 Uur Show-gehalte. Prima uitgevoerd, maar veel te dertien-in-een-dozijn. Ik denk dat het ernstig overschat wordt in de odds.
Myst Ik vond Malta een enorme tegenvaller gisteren. Zij was enorm statisch en de staging was uitgevoerd op 1 vierkante meter. Slechte performance. Gisteren was kwalitatief wel beter dan dinsdag, maar oh wat was het een saaie show met veel saaie nummers.
Axolotl Whiskers Nederland is ook tof, maar op de een of andere manier heeft dat nummer iets voor mij. 😃