Bolkesteijn Ik zat te denken, als Duncan en zijn team hadden meegeschreven met de uitslagen van de kijkerswaardering, dan hadden ze toch al voordat de score van de Zweden bekend was gemaakt kunnen juichen? Simpelweg door het aantal punten dat nog te vergeven was te tellen. Dan was evident geweest dat Zweden lang niet genoeg punten zou krijgen van de kijkers. 🤔
Myst Linus Uiteindelijk heeft het ook gewoon met het liedje te maken, maakt niet uit welke naam je er aan hangt. Het debacle van Finland van afgelopen jaar maakte dat wel duidelijk. Wat een zouteloos liedje was dat.
Linus Myst Klopt, al helpt het vaak wel om een professionele act te sturen. Kleinere kans op vals zingen door de zenuwen en ongemakkelijke bewegingen op het podium. Ze zeggen trouwens ook zelf dat ze al driemaal eerder waren gevraagd, maar toen hadden ze geen geschikt liedje.
Myst Linus Zou leuk zijn voor de Belgen als ze hoge ogen gooien. De laatste twee jaar was het echt slecht.
Linus Myst Eens, al vond ik Blanche nog niet eens heel slecht. Het lied was prima, maar ze zag er verloren uit op het podium. Afgelopen jaar was wel beroerd. Maar het niveau is sowieso lager als de Walen aan de beurt zijn om iets in te sturen. Als ze willen winnen zal het bijna wel van de Vlamingen moeten komen.
Myst Linus Blanche was drie jaar terug, toen werden ze nog vierde. En een paar jaar daarvoor werden ze ook vierde, volgens mij waren dat allebei Waalse inzendingen. Die Walen doen het vooralsnog beter.
Linus Net even gekeken, Sennek ben ik helemaal vergeten. :') Wat waarschijnlijk jouw punt wel bewijst. En je hebt gelijk. Ik dacht dat het afschuwelijke Mama van Axel uit Wallonië kwam en dus de goede jaren Vlamingen waren. Maar het is net andersom.
Pompom remlof Ik hiervan: Ergens wel zonde dat ze kennelijk naar het songfestival(waar ik op schijt) gaan. De plaat waar dit liedje vanaf komt is één van mijn favoriete triphopplaten uit de jaren 90.