Molurus Iedereen die ergens tegen is is voor het tegenovergestelde. Alleen is ergens voor zijn lastiger dan ergens tegen zijn.
Ossu Molurus Iedereen die ergens tegen is is voor het tegenovergestelde. Het Britse parlement heeft gisteren toch laten zien dat je prima óveral tegen kan zijn...
Molurus Ossu Alleen durft niemand voor een no-deal brexit te zijn. Wederom: ergens voor zijn is altijd lastiger. 😉
freako Leandra FvD-stemmers zijn niet alleen maar incels, ze zijn juist relatief oud. Er zullen veel echtparen tussen zitten die hetzelfde stemmen.
Linus FvD in Groningen: wij willen doorgaan met gaswinning De gaswinning in Groningen kan gewoon doorgaan. Maar de Groningers moeten wel alle schade vergoed krijgen die daardoor ontstaat. Met dat geluid gaat de vijfmansfractie van Forum voor Democratie in de Provinciale Staten van start. Na de installatie van de nieuwe Statenleden bevestigde FvD-fractievoorzitter Bart van der Werf vanochtend nog eens eerdere uitspraken van partijleider Thierry Baudet. Er is geen andere partij in de Groningse Staten die gas wil blijven winnen. Van der Werf vindt het zonde om zolang er nog gas uit de grond kan worden gehaald dat niet te doen, ook na 2030. NOS Ik hoop dat er een paar Groningse stemmers zich dood schamen nu. Wat een idioten.
Ossu Linus Als ik in een kuthuisje op het Groningse platteland zou wonen, zou ik ook hopen dat de aardgaswinning door gaat en je met de compensatie voor de schade ergens anders heen kan verhuizen.
Chewie Ossu Een dorp als Middelstum is/was prima wonen als je een gezin hebt en werkt in de stad, scholen aanwezig, winkels en goede reistijd naar de stad.
Ossu Duke In Kiruna, Zweden gaan ze de hele stad slopen en verderop opnieuw opbouwen vanwege de mijnbouw. Het is allemaal geen kwestie van kunnen, maar een kwestie van willen.
Linus Is er überhaupt nog ergens anders dan Groningen een plek in Nederland waar je voor anderhalve ton een gezinswoning kan vinden?
Linus janneke141 Even op Funda gekeken, en het valt nog best tegen eigenlijk. De huizenprijzen in de provincie Groningen (m.u.v. de stad en de ring dorpjes om de stad heen) liggen echt een stukje lager lijkt het.