remlof tsjok Hij is inderdaad meer Europeaan dan Nederlander. Toch nog iets aan hem dat ik kan waarderen naast zijn inderdaad sublieme rijkwaliteiten. Verder vindt ik het echt een verschrikkelijk onsympathiek ventje.
remlof Dat heb ik bij Ronaldo trouwens ook, enorm goeie voetballer, maar ik vind hem verschrikkelijk.
Ernemmer Whiskers Ik zei toch dat ie een formidabele coureur is? Maar ook een enorm arrogante oetlul.
Ernemmer Hij geeft ook altijd van die leuke interviews. En in talkshows komt ie ook zo leuk over. Misschien is ie gewoon zwaar autistisch, dat kan ook.
mono Ik kan z'n reacties op zuigende sportjournalisten altijd wel waarderen. In z'n omgang met andere coureurs en de sessies in de cooldown room zie je een heel ander persoon.
janneke141 Meest bizarre aan de huidige WK-stand is trouwens wat mij betreft dat Verstappen 366 punten heeft, en Tsunoda in (min of meer) dezelfde auto maar 28.
tsjok janneke141 Echt absurd toch? Voor mijn gevoel is daar ook nauwelijks meer ophef over. Dat was vroeger wel anders met Ricciardo, Perez en Albon.
Ernemmer Ik heb Viaplay opgezegd, maar ik zal zondag de VPN eens aanslingeren zodat ik de race via de Zwitserse publieke omroep kan zien.
janneke141 tsjok oor mijn gevoel is daar ook nauwelijks meer ophef over Lijkt me een soort berusting. Het is al jaren zo, dus we zijn eraan gewend en het team ook. Geen enkele coureurswissel heeft hier ooit verandering in gebracht. De tweede RB is misschien wel het minst begeerde F1-stoeltje van het hele circuit.
mono tsjok Onder aanvoering van de Britse pers wordt het verhaal de wereld in geholpen dat dit enkel het geval is omdat die auto specifiek voor Verstappen gebouwd wordt. De realiteit is natuurlijk dat hij bizar goed om de beperkingen van die auto heen kan rijden in tegenstelling tot zijn teamgenoten.
tsjok janneke141 Mja, maar het kost RBR inmiddels wel elke kans op het kampioenschap. Ze moeten oppassen om dit seizoen geen vierde te worden, terwijl het eigenlijk spannend zou moeten zijn met McClaren.
tsjok Ik denk dat Norris kampioen gaat worden doordat Antonelli hem vandaag liet passeren. Dit maakt dat derde worden voor Norris volgende week sowieso genoeg is, en dat is prima haalbaar eventueel door stalorders.
Ernemmer tsjok Moet ie wel eerst nog minimaal derde worden. Dat wordt nog wel spannend volgende week.
janneke141 tsjok Ik denk dat Norris kampioen gaat worde Ik ook. Verstappen heeft het fantastisch gedaan dat het na vandaag nog steeds niet beslist is, maar iedere objectieve benadering vertelt dat Norris de kampioen wordt.
tsjok Verstappen Norris Piastri Dit kan morgen wel eens heel saai worden. Deze drie kunnen gewoon zo naar de finish rijden en Norris zou zelfs Piastri nog voor kunnen laten en dan komt dit scenario uit tsjok