Speelt iemand dit en is dit spel echt de moeite waard om te kopen of zal ik wachten totdat ze het bij ons in de uitverkoop is?

Ik hoor namelijk veel negatieve verhalen, maar opzich lijkt het me wel een leuk spel...

Ik ben een groot fan van Fallout, ook in de incarnaties sinds Fallout 3. Ik heb deze echter vermeden als de pest. Zelf dus geen hands-on ervaring, maar er was op voorhand niks voor mij om naar uit te kijken in dit spel en als ik de verhalen lees heb ik er goed aan gedaan er geen geld aan uit te geven.

Het zal me niks verbazen als de game binnen nu en een paar maanden free-to-play wordt. Ik zou in elk geval nog even wachten tot je het voor minder dan twee tientjes ergens kunt kopen.

Myst Maar de scenery is toch mooi? Wat eigenlijk blijkt te missenb is de interactie met NPC's die er eigenlijk niet zijn en dat het coop gespoeld kan worden? Volgens mij zit er wel een degelijk verhaal in ?

Wat ik er van gelezen heb is dat je niet heel erg het verhaal in getrokken wordt juist omdat je met anderen speelt. En in games zijn anderen over het algemeen idioten. Net het echte leven ?

Als zoiets wel je ding is dan moet je het natuurlijk kopen. Maar los van de gebrekkige interactie worden er met elke patch de nodige bugs geïntroduceerd. Het is dus ook nog eens verre van een stabiele ervaring, helaas.

Helaas, bedankt voor je reactie.. Ik zal eens kijken of ie al in de aanbieding is..

• Luda replied to this.

Myst Ik ben een groot fan van Fallout, ook in de incarnaties sinds Fallout 3. Ik heb deze echter vermeden als de pest

Same here. Ik was in eerste instantie erg enthousiast toen er een nieuwe Fallout werd aangekondigd die zich zou afspelen in West-Virginia kort na de Great War en bleef enthousiast toen bekend werd gemaakt dat het multiplayer zou worden, maar na alles wat ik ervan gezien heb, weiger ik er geld aan uit te geven. Het verhaal bestaat vrijwel alleen maar uit fetch and kill missies die je krijgt van holotapes of robots, je bouwt met geen enkel karakter een echte band op. Het survival-aspect ziet er vrij shitty uit en inventarisatie-management lijkt ook klote te zijn. De gevechten zien er ook ontzettend slecht uit, omdat Bethesda een halfslachtige poging heeft gedaan om grieving tegen te gaan maar daarmee gevechten redelijk nutteloos lijkt te hebben gemaakt. Dan blijft de esthetiek over en die lijkt zo slecht te zijn vanwege bugs dat de game op de beste rigs nog hapert en stottert. Onbegrijpelijk hoe dit allemaal heeft kunnen gebeuren.

-GL-

Ik zou lekker voor Wasteland 2 gaan op dit moment.

• -GL- replied to this.

Luda Dat is toch dat spel die er wel heel erg "cartoony" uitziet?

• Luda replied to this.

-GL-

Nee, valt wel mee toch?

Wel isometrisch i.p.v. first person, maar ik zou het niet meteen cartoony willen noemen.

Luda Ik denk dat ik in de war ben met borderlands! ?

• Luda replied to this.

-GL-

Dat is inderdaad wel allemaal cell-shaded, maar heeft verder ook niet heel veel met Fallout te maken. Wasteland is wel helemaal in de geest van Fallout, dus als je ook deel 1 en 2 vet vond zou ik dat zeker proberen.

En anders kun je altijd nog wachten op The Outer Worlds (

), daar heb ik ook wel hoge verwachtingen van qua Fallout-achtige game.

• -GL- replied to this.

Borderlands is wel echt de moeite waard hoor, als je van een actieshooter houdt. Eén van de beste games van de afgelopen 10 jaar, wat mij betreft.

Luda Wow! Dat lijkt me een leuk spel!!