Jan
Niet om het een of ander, want je refereert nu weer naar DJMO terwijl Janneke het over de bijstandsmoeder in het algemeen in een andere context heeft.
Maar afgezien van het feit dat men nogal wat BS over DJMO aan het spuien is denk ik niet dat er veel werkgevers zijn die haar in dienst zouden willen nemen.
Ik ook dat ze gewoon Wajong zou moeten hebben. Als ze überhaupt bijstand heeft (waarschijnlijk niet, gezien erfenis die benoemd is in ander topic, en waarvan ik wist dat die zou komen).
Als er iemand in de categorie "onbemiddelbaar" valt is zij het wel, om legio redenen.
En ze staat er de laatste paar jaar al een stuk beter voor dan 10 jaar geleden.
Volgens mij drinkt ze ook niet meer en je hoeft niet te verwachten dat ze nog kinderen krijgt.
Overigens is alleen haar oudste (die inmiddels volwassen is) uit huis geplaatst, en die is niet bij haar vader geplaatst, ze zorgt zelf voor haar andere kinderen, en die zijn ook niet bij hun vaders geplaatst.
Maar goed, het blijft lekker makkelijk schoppen naar iemand die het aan capaciteiten ontbreekt terug te trappen.
Als er iets verwijtbaar is dan is het het feit dat FOK! daar lustig misbruik van maakt ipv haar tegen zichzelf te beschermen.