Boze_Appel sigme Voorlopig vind ik wat hem wordt aangewreven ook nog niet van de orde van mensen in elkaar meppen. Dat laatste is onderdeel van 7 januari dus.
sigme Boze_Appel Oh, ik volg het shownieuws niet zo. Even gekeken, als ik het goed begrijp staat hij dan terecht voor het in het kruis grijpen van een 18-jarige jongen. Tsja. Nou. Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind dat minder erg dan iemand in elkaar trimmen.
Boze_Appel sigme Ik ook, maar dat is aan de rechter om dat te oordelen. Zo schijnt het te werken. Publiek veroordelen is ziek voordat er maar iets van bewijs is, maar met de huidige vrij snelle media is dat zo weer weg.
sigme Boze_Appel Gelukkig is het niet aan een rechter om te oordelen wat ik meer afkeur ? Publiek veroordelen vind ik niet per se verkeerd hoor, het recht zit vol onrecht.
Boze_Appel sigme Gelukkig is het niet aan een rechter om te oordelen wat ik meer afkeur ? Nee, dat zou wat zijn, haha. Social media is gewoon de ouderwetse steekvork en fakkels. Met mist nog de tocht van het letterlijk stenigen.
Helsinki Tsja, het zal aan mij liggen, maar ik was een beetje klaar met hem toen hij "sorry, ik ben homo" aanvoerde als excuus en reden voor het zich vergrijpen aan meer- en minderjarige jongens.