SureD1 Boze_Appel lol... die is wel heel erg he... deze is beter: Edit: Willy Nelson, dikke hit gehad met een nummer van iemand die er 28 keer in had moeten staan: Townes van Zandt..
janneke141 Hamlapjes Dit is Scarlet Ribbons van Piet Veerman, maar ik denk dat je de vorige bedoelt en dat was Sandstorm van Darude.
SureD1 The Script - omdat alle goeds uit Ierland ook gecompenseerd moet worden met iets ontzettends kuts - gewoon om de zaak in evenwicht te houden...
Molurus Drietebuul Je hebt zo te horen een degelijke muzikale opvoeding gehad. Van Der Graaf Generator... ik ken weinig mensen die daar uberhaupt van hebben gehoord. ?
Helsinki janneke141 Ik heb dat met U2. Zolang ik niet aan de zelfgenoegzame kop van Bono denk, vind ik het best lekkere muziek.
Sky Whiskers Ja, maar Our House is inderdaad leuk. Jammer dat ik dat introotje nu zat ben door de serie divorced.
janneke141 Sky Chris Rea. Voor mij. Hieronder komen nog 19 reacties van anderen die mij affakkelen en een andere titel opperen.
Dwersdriever Sky Lonely This Christmas en inderdaad Driving Home for Christmas. Die kan ik eigenlijk niet vaak genoeg horen.